Förälskad i ett hus:)

Åh, jag vad jag mår dåligt just.....det huset vi tittade på idag är ju bara helt perfekt och jag är förälskad i det. Det var kärlek vid första ögonkastet! Det jobbiga är att det var extremt mycket folk som var och tittade på det och det kom in ett bud direkt så det kan bli sålt efter klockan 10.00 på måndag :( Jag vill så gärna bo där.....snyft!

Idag så introducerade jag och Carro våra hundar med varandra (lilla Jesper som finns på bild längre ner) och detta gick jättebra, dom busade massor. Kenzo sa ifrån när han tyckte valpen blev lite för jobbig men det gick verkligen bättre än vad jag trott! Det var jättekul att dom accepterade varandra!

Ikväll så ska jag nog bara vara hemma och slappa, skulle egentligen varit med Kenneth och hans kompisar men jag tror inte att jag orkar det....är helt slut efter den här dagen! Har tryckt i mig alltför mycket tortillas så nu ligger jag som en padda på soffan. Blir väl robinson nu snart och sedan så ska jag se avsnitten jag missat av The Hills.....riktig myslördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0