Fredag med sovmorgon!

Sovmorgonen idag behövdes verkligen, jag var så trött igår att jag låg i sängen redan kl 22. Idag ska jag bara jobba 3 timmar så det känns bra nu när det är sol ute och allt!

Igår så regnade det när jag gick till jobbet, inte något vidare kul alltså....hade regnjackan på mig i alla fall! Här kommer en galen bild:


Jag försöker se glad ut...men jag ser mest förbannad och galen ut här...hahaha!


Efter jobbet igår så åkte vi och tittade på ett hus som låg precis intill en bokskog. Det var en jätte mysig trädgård och huset var det inget fel på men jag fick ångest när jag gick därinne och tittade så det var inte så bra. Kändes fel liksom!


När vi kom hem så lagade vi pizza, vi hade ingen jäst hemma så vi fick improvicera lite. Vi gjorde en sconesdeg som vi kavlade ut istället eftersom man inte behöver jäst i den. Detta gick jättebra och pizzorna blev helt okej, det är godare med riktig pizzadeg men om man är väldigt hungrig och inte orkar vänta på jäsning och sånt så är detta ett bra tips!



Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0