Glad pingst....eller vad man säger!

Nu är jag fri som en fågel, det var min sista dag på jobbet idag så nu ska jag bara njuta av livet för en stund innan jag återgår till ett nytt jobb. Ska bli skönt att slippa tänka på jobb och bara leva en stund, känns som man gör det för lite nu för tiden. Det är inte konstigt att folk blir deprimerade och sönderstressade i dagens samhälle, synd att det blivit som det blivit. Nog om det....nu är det sol och sommar, dags att känna att man lever efter vinterns dvala!

Här i Sandefjord är det livat, turisterna har bosatt sig i sina husvagnar och stugor, tagit fram grillen och beslagtagit fjorden. Vi ska ner till bryggan senare och ta några öl, mysigt mysigt!

Glad pingst.......och glöm inte morsdag imorn om du är svensk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0