Goddagens!

Jag ligger nästan ned i soffan och skriver nu, blev så trött helt plötsligt! Det har varit en ganska lång och seg dag idag på jobbet med lite inslag av huvudvärk. När jag kom hem gjorde jag mat och satte mig ute på balkongen och njöt. Sedan gjorde jag kaffe och tog fram en bok som jag nu ska försöka ta mig igenom. Jag är så dålig på att läsa, alltså inte dålig men jag har svårt för att koncentrera mig på läsningen. Jag tänker på annat när jag läser och då får jag börja om igen....och så håller det på. Men denna boken tror jag att jag ska lyckas med, den verkar lite rolig! Fick den av Sanna när vi var i Thailand och då började jag att läsa den men sedan så har jag inte kommit igång igen.....men nu jäklar ska det läsas!






.Usch......imorn ska jag in till sjukhuset för en kontroll, där ska dom titta in i min mage med en kamera. Jag hatar det men det är bara något jag måste göra! Det är ju för mitt eget bästa....försöker intala mig det för att det ska kännas mer värt det liksom. Från och med ikväll så måste jag fasta.....som tur är så är undersökningen 13.30, så jag får väl mat i mig runt 15.00 då tror jag....det går ju bra, men hungrig kommer jag absolut att vara!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Lykke til i morgen! Tenker på deg og sender mange gode tanker så det ikke skal bli for guggent;-)

Hilsen fra Kristin

2009-05-28 @ 20:25:43
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Tack det behöver jag ;)

2009-05-28 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0