Godmorgon godmorgon!

Idag fick jag jobba lite extra så jag är tidigt uppe idag också. Har inte så lång dag på jobbet idag utan slutar redan klockan 15.00, men det räcker gott och väl eftersom det är så hektiskt att jobba just nu. På söndag är det 17 maj (norges nationaldag) och eftersom den dagen är så stor här så är ju folk som galna på shoppingfronten, dom ska hitta dom perfekta kläderna....så är det bara;)

Efter jobbet idag så ska vi kanske titta på ett hus som ligger precis intill en bokskog.....jätte mysigt! Huset är inte lika mysigt som det huset jag ville ha som blev sålt men kanske man kan göra det mysigt. Det ligger i alla fall väldigt fint och det är ingen stress eller oljud där så det är bra för mig! Ska bli kul att se hur det ser ut....ska försöka att inte jämföra det huset med det andra (mitt drömhus) något som kan bli svårt!



Kolla in mina underbara örhängen som är gjorda av snäckor, visst är dom fina?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Stiiilige ørepynt! De likte jeg godt!



Virker toppen med bøkeskog rett bak huset, da! Tenk så deilig for Kenzo! Lykke til hvis dere drar på visning!!

2009-05-14 @ 09:06:38
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0