Hej hopp!





Tummen upp för att det är sol ute idag!



Kaffemonstret nummer 1...

Nu håller jag på och gör mig i ordning och äter frukost inför en ny jobbdag! Efter jobbet idag så tänkte jag planera min sommar, skriva upp allt jag vill göra och försöka boka in det. Jag kommer ju vara ledig så jag ska verkligen passa på att njuta av livet!

Detta är något av det jag vill göra i sommar:

- cykelsemester (cykla någonstans och campa vid någon sjö eller något sånt)
-göra ett kärt återbesök på liseberg och bara ha det kul...kan inte komma ihåg senast jag var där!
-segla för första gången med pappa (han har köpt sig en segelbåt)
-åka hem till mamma och mysa
-kanske en liten tur till Stockholm och hälsa på min kompis Elisabeth där

Sedan vill jag så klart bara ligga på stranden, grilla på kvällarna och äta massor med glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0