Ich bin trött!

Det regnar ute och jag börjar jobba om bara en liten stund...usch! Tror det kommer bli en tråkig dag idag...eller kanske inte....jag får ju träffa CARRO!!! Jippi! Hon berättade att hon skaffat sig en liten golden retriever valp....jag höll på att sätta kaffet i halsen när hon sa det! Hade ingen aning om att hon skulle skaffa en hund, så idag ska jag få se den lille söta krabaten!

Efter att ha varit utomlands och nästan levt på glass och allt gott som finns att äta där så har jag nog lagt på mig några kilon så nu är det BACK IN BUISNESS och äta sunt igen....fullkorn och fibrer!

Här är föressten bilder på dom där madrasserna jag pratade om! Man kan ändra lägen på hur mycket madrass man vill ha respektive ryggstöd man vill han....jättesmarta och underbart sköna!








PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygging där Sujeela! Solbrännan håller i sig fortfarande ser jag=) Madrasserna ser sköna ut och direktimporterade från Hua Hin, inte illa. Hoppas du inte sliter ut dig för mycket idag på jobbet!puss och kram

2009-05-07 @ 12:12:21
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0