Jobb, jobb och jobb!

Idag har det varit kaos på jobbet och det kommer det vara imorn också, man blir otroligt sliten på sådana här dagar! Jag ska jobba massa extra nu i två veckor framåt så jag får bara ladda och köra på. Jag ska sluta jobba på gina om två veckor, tänkte att jag skulle hitta ett nytt jobb som passar mig bättre. Ska bli spännande att börja ett nytt kapitel, göra något nytt och något som man trivs med.....gäller nu bara att hitta just det!

Nu ska jag bara slappa, har suttit en stund i solen och ätit kanelgifflar och druckit solo men nu ska jag se lite på tv. Har pinsamt nog fastnat framför Hotel Cesar som börjar halv åtta varje kväll....jätte pinsamt men that´s the fact! Imorn får vi ladda inför Esc (Eurovision song contest)....och hoppas på att något av scandinaviens länder vinner...gärna då Sverige eller Norge så klart!

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0