Lite städning och lite jobb och sånt!

Mitt drömhus blev tillsist sålt för 2.2 milj, så det var tur att vi inte tappade huvudet och gav fler bud. Lätt att ryckas med i budrundor, gäller att veta vad man vill och hur mycket man vill lägga i det!

Annars har dagen varit ganska lugn! Har städat hela lägenheten, tvättat, gått promenad i skogen med Kenzo och sedan ringde jobbet så då var det bara att ta sig ned dit och jobba ett par timmar också.

Jag kollade precis på en liten tjuvtitt från årets grand prixs låtar och jag tror att Norge kommer ta hem segern i år eller i alla all få en bra placering! Sverige kan det gå hur som helst för....Är Europa redo ör opera tro? Det får vi se på lördag!

Här kommer en serie mysbilder på mig och Kenzoplutt!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0