Mys mys mys!




Vilket jäkla härligt väder det är idag, man blir så lycklig! Jag var precis och handlade och egentligen skulle jag bara ha bröd men jag kunde inte motstå dom där jordgubbarna som stod vid kassan, så idag ska det verkligen mysas.





Igår så var vi på en husvisning och det huset vi kollade på var jätte charmigt och mysigt, så vi funderar på att slänga in ett bud på det. Efter att vi varit och sett på det huset så åkte vi upp till en damm och gick runt där med Kenneths syster och hennes dotter. Dom skulle mata fiskarna med brödbitar och fånga grodyngel, Kenzo tyckte det var ganska spännande så han hjälpte till, han hjälpte även till att äta upp brödbitarna ;)

Sedan tog vi oss ned till stan där vi stannade och fikade, det blev kaffe och en brownie på mig!

Idag ska vi bara njuta av solen och äta jordgubbar så nu ska vi göra oss klara för en liten utflykt!

Ha en underbar Söndag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ha, ha! Gikk og drømte om skive med egg og majones i hele går. Visste jeg hadde sett bilde av det et sted, men kunne ikke helt huske hvor.. Det var skiva di jeg drømte om, jo!! He, he!!! driver du snikreklame?;-)

2009-05-25 @ 11:17:52
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Hahaha! Ja, det blir ju lite reklam för "Sophie´s goda smörgåsar"....gott är det och jag förstår om du drömde om den!

2009-05-25 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0