Najs med stranden idag....

Dagen har tillbringats på standen idag, vi träffade Kenneths kompisar där och satt och solade med dom. Det har verkligen varit jätte varmt idag! Kenzo fick stanna hemma tillsammans med en fläkt som blåste på hans bur, är så rädd för att han ska bli för varm när solen står på fönstren. Han lägger sig aldrig rakt ned på golvet utan vill gärna ligga på något mysigt men när det är så här varmt så lägger han sig helt utslagen mitt på det hårda golvet. Det är säket svalt och skönt för honom! Jag har faktiskt fått färg på den korta stunden vi var på stranden så solen tog verkligen idag. Folk badade faktiskt där vi var men för min del så frestade inte det så mycket....vattnet var iskallt ju!

Nu ska vi sätta oss på balkongen och äta hemlagad pizza...mmmm! Älskar hemlagad pizza, det blir alltid mycket godare än om man beställer. Eftersom jag är vegetarian så har jag aldrig så många pizzor att välja mellan när jag ska äta ute, så när vi gör våran egna så tar jag på allt jag tycker om och det blir så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0