Ont i axlar och nacke, men vad gör det när man har ledigt imorn;)

Ska bli så underbart att sova och ta det lugnt imorn. Jag ska inte tillåta mig själv att stressa utan bara mysa imorn. Har lite tvätt att ta itu men annars har jag inget planerat förutom att gå en lång promenad med Kenzo!

Kenneth gjorde jättegod mat till mig innan, lasagne...mmmm. Jag älskar den maten, det är så gott. Jag får alltid ont i magen efteråt men det får man bara tåla när det är så gott ;) Det blev även efterrätt.....vaniljglass med hallon!

Jag får egentligen inte sitta vid datorn just nu, får grymt ont i axlar och nacke när jag skriver och sånt så nu ger jag upp för idag! Godnatt och ha en bra kristihimmelsfärdsdag imorn.....vad nu den dagen innbär, jag ingen aning???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0