Resa hit och resa dit!

Nu känner jag att jag är rätt så mätt på att resa runt på ett tag, det var så tråkigt att köra hem och sitta på en båt idag! Men det var skönt att komma hem och jag har varit duktig och packat upp allt. Vanligtvis så kan väskor stå i flera veckor innan jag orkar ta itu med det, jag är lite lat.....eller mycket lat rättare sagt när det gäller städning, tvättning, matlagning m.m. Men på något sätt så får jag det alltid gjort ändå!

Imorn börjar jag jobba klockan 9, något som jag inte har någon lust till....back to kaos! BIG KAOS!!!

Kenzo är glad över att vara hemma samtidigt som han inte ville lämna livet på landet i Sverige, jag får alltid locka med han i bilen när vi ska åka för han vill hellre stanna där hos min mamma. Han är så lustig den där lilla galningen....just nu är han så trött och vill inget annat än att gå och lägga sig och sova. Jag ska gå och lägga mig nu jag också, måste ladda upp batterierna tills imorn!

Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0