Solen skiner och det är varmt och skönt!

Då har man varit en tur i Tönsberg, kom hem för en liten stund sedan och känner mig helt slut. Har varit lite nervös inför undersökningen på sjukhuset men det gick som tur var jättebra. Dom hittade inget läskigt i min mage och nu slipper jag komma på återbesök igen...SKÖÖÖÖNT!!!! Dom undersökte med en kamera in i tarmen och det är både äckligt och coolt att se det på "tvskärmen" . Det är väldigt konstigt att se sig själv innifrån liksom...hahaha! Dom gick in 17 cm med kameran och det kändes...aj aj aj...det gjorde ganska ont och det var väldigt obehagligt.

Nu har jag fått i mig lite mat äntligen efter att ha fastat en stund så nu tror jag att vi ska åka och besöka Kenneths mamma! Skönt att sitta på hennes veranda och slappa i solen!



Flip flopsen är härmed invigda för 2009!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Så fint at alt gikk bra! Det må være en lettelse at det er over!

Ha en fin helg!

Hilsen fra Kristin

2009-05-29 @ 23:39:02
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0