Sophie`s dag!



Så här såg jag ut klockan åtta imorse, trött och lite smutsigt hår....men sånt fixar man lätt med en sjal i håret:) Nu är jag nyduschad och sitter i myskläder i soffan! Kenzo ligger och sover i sin lilla håla. Han hade en fästing på nosen innan, när jag pillade på den så tyckte jag det kändes som om den satt fast men helt plötsligt så trillade den av! Jag tycker fästingar är något utav det äckligaste som finns förutom spindlar och ormar! Jag klarar att ta dom bort på djur och sånt men jag tycker att det är så äckligt att dom växer på kroppen med hjälp av blod....sedan blir dom så där mega stora och gråa att dom tillslut trillar av! BLÄÄÄÄ!!!!!

Idag har jag jobbat hela dagen och nu ska jag mysa framför tvn! Det blåser ute och innan så kom det en regnskur så det är inte så trevligt utomhus! Imorn är det min näst sista dag på gina....känns konstigt, lite läskigt, sorgligt....men jäkligt skönt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0