Vinkväll med Vivi!

Igår så jobbade jag heeeeeeela dagen och hade inte tid till något annat, jag var väldigt trött när jag var färdig på jobbet. Kenneth kom och hämtade mig och när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, tog på mig kläder och fick i mig lite mat. Sedan så åkte jag till min vännina Vivi som även har en likadan hund som jag.Tyvärr så blir det bara bråk mellan våra hundar så dom kan vi inte ha med på samma ställe så Kenzo stannande hemma med Kenneth igårkväll.Vi drack vin och babblade om allt möjligt hela kvällen. Nu är jag nyvaken men jag är fortfarande trött....ska bli skönt att ha ledig och mysa idag, en riktig café dag känns det som!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0