En liten snabb uppdatering!

Godmorgon! Mamma väckte mig idag och det var väl tur det annars vet jag inte hur länge jag hade sovit. Hon ringde vid 10.15 så då gick jag upp! Tänkte gå ner till stan och fixa med lite grejer och kanske träna på spenst. Jag har inte tränat på ett tag nu så det blir ju spännande att se om jag orkar det jag brukar orka på gymmet. Jag är verkligen en "periodare" när det gäller träning, önskar att jag kunde få en rutin på det! Jag är nog för lat ;)

Kenzo är så mammig idag, han kryper tätt intill mig hela tiden och vill nog helst att vi ska ligga och mysa hela dagen. Men han får mysa i sin bur och lyssna på radion tills Husse kommer hem!

Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0