Go morron!



Fint väder idag så det är bara att klä på sig och komma sig ut! Jag känner för att gå en lång promenad idag och bara njuta!

Igår så var vi på kalas hela dagen, det var Kenneths systers dotters konfirmation! Det var ett ganska stort kalas med många tal och god tre rätters middag med tårta och kakor efteråt! Allt tog plats på Park Hotel och vi var väl där från klockan ett till halv sju tror jag. När vi kom hem så var vi ganska möra så vi slängde oss på soffan framför tvn. Jag såg en film med Jennifer Lopez som var helt okej och efter den så somnade jag på soffan!

Kenzo ligger i min benkrok nu och sover och Kenneth kollar på bröderna Cartwright ;) Ska bli mysigt att komma ut i det fina vädret med mina killar idag!

Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0