Nostalgi!

Bokade precis båten hem till Sandefjord imorn, blir lite jobbigt att köra men jag tänkte leta fram lite lustiga gamla skivor som jag kan lyssna på i bilen. Har ju massor av skivor i mitt gamla rum som kan vara kul att lyssna på igen. Tror även att mamma har lite talböcker här hemma som jag kan lyssna på när jag kör, tiden går säkert fortare om jag lyssnar på någon spännande bok;)

Jag kom nästan precis hem från Helena, ville göra en liten snabbvisit där innan jag åker hem. Vi uppdaterade varandra om vad som hänt det sista och sånt där medan vi myste med god glass och kaffe! Tack för fikan gumman, det var mysigt!

Idag rensade jag föressten i ett skåp i mitt gamla rum, oj vad konstigt det kändes. Massor av minnen som bara öser över mig, gamla brev från gamla pojkvänner och vänner, gamla bilder från tonåren, saker man sparat på (alldeles för mycket)....hittade tex ett halvt silverhjärta som det stod "best" på...och jag tror att min kompis Sanna har den andra delen som det står "friend" på! Har du sparat den Sanna? Jag hittade även den lilla tvålen du gav mig när du skulle flytta till Helsingborg. Jag var så ledsen och du tyckte så synd om mig att du gav mig den lilla tvålen.....den har jag sparat i alla dessa år! Lyssnade även igenom dom skivorna du gjort till mig, fjortismusiken vi lyssnade på...memories säger jag bara.



Jag, Sanna och min lillebror har klätt ut oss och dansar runt. Sedan ser ni det lilla "best friend" hjärtat och den lilla tvålen jag berättade om. Lustigt!



En utav mina första skivor...hehehe!



Denna filmen var populär när man var fjortis!



Undrar om barn lyssnar på liknande kasettband idag...det tror inte jag! Jag tänkte spara dessa i alla fall, tycker dom är så söta. Lilla sjöjungfrun och askungen;)



Ett gammalt spel till mitt gamla gameboy;)

Nu kom mamma hem efter att ha varit borta hela dagen så nu får jag umgås med henne! Hej så länge!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Nostalgi! Så härligt! puss puss

2009-09-04 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0