Överraskningar är kul!

Jag var lite busig igår! Jag åkte hela vägen hem till mamma för att överraska henne på födelsedagen, hon blev så glad;) Jag åkte klockan 9.00 på morgonen och var framme vid 16.00 på eftermiddagen, sedan var det lite firande! Det var inget stort kalas men det kom folk i 2 omgångar så det blev mycket fikande!

Har tänkt att stanna här tills på fredag och idag ska jag och mamma åka till Ge-kås för att handla lite "bra att ha" grejer! Jag behöver shampo och balsam och sånt där som är mycket billigare där borta, det finns sådana där outlet butiker och en av dom säljer billiga hårprodukter....I LIKE!



Alldeles ensam i detta hundrummet på färjan till Strömstad!





Kenzo sover i sin resbur!



Jag gillar inte att sitta här:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0