Söndagspyssel och lördagen!

Det blir en liten pysseldag idag tror jag, vill få gjort allt det där tråkiga som jag gått och tänkt på hela veckan. Jaja, känns ju skönt när det är gjort i alla fall!

Kenneth är på fotbollsturnering och idag och idag kämpar dom om segern. Dom spelade igår också och då kom dom vidare så nu hoppas jag dom vinner. Det är med jobbet han spelar, bedriftsfotboll heter det! Jag var pressfotograf igår och tog massa bilder på dom, fick även i uppdrag att ta en lagbild på dom!



Älskling är i farten ;)

Jag och Kenzo var ute och gick en timme i skogen igår och jag tror seriöst att jag fått mig en jakthund alltså. Han spårar allt och vill gärna jaga allt som springer. Jag hade han lös en stund i början och han bara pilade iväg in i skogen efter allt som rörde sig. Han pep och sprang efter något jag inte såg var det var. Jag hatar när han gör så där, han skrämmer ju livet ur mig när han springer iväg så där. Resten av promenaden fick han gå i koppel, då var jag sur;)




Kommentarer
Postat av: Yvette <3

Aw, Kenzo er kjempenydelig :D

2009-09-18 @ 19:29:59
URL: http://yca.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0